♥♥مدرسه ی باربی وسفارشات دخترونه♥♥



 

سلام من نازنین هستم حالتونه خوبه 

 

به وبلاگ من خوش اومدین توی این وب همه چیز هست 

 

عکس  مطلب  سرگرمی  مسابقه وحتی سفارش 

 

من سفارش بعضی چیزا رو میگیرم مثل لوگو و قالب درسته که

 

این وب دخترونست ولی پسراهم میتوننبیان

 

خوب دیگه باهم اشناشدیم حالا بریم سراغ قانون ها امیدارم بهشون عمل کنید

 

 نظربدید

 

نظرخصوصی ندید فقط برای کارای مهم مثل کد

 

 تاجایی که میتونیدسفارش بدید اشانتیون هم میدم

 

 خوب همین دیگه تابعد گودبای



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت23:48---13 تير 1393
وااااااای خیلی عجیبه نازنین نوار چت من هم نیست.....اگه چت روم خوبی سراغ داری بیا وبم و توی یک نظر آدرسش رو بده که اونجا باهم صحبت کنیم....منتظر نظرتم

شقایق
ساعت23:09---12 تير 1393
وبت عااالیهههه

غزاله
ساعت23:37---7 تير 1393
سلام نازنین جون....من واسه امضا تو توی کلی سایت رفتم همش امتحان کردم که ببینم درست میشه اما به خاطر نوعش و حجمش درست نشد و اگه بخوای با یه عکس دیگه درست می کنم.....باور کن کلی زحمت کشیدم اما نشد که نشد
پاسخ نازنین جون:غزاله دیگه ولش کن مرسی


غزاله
ساعت20:12---4 تير 1393
بدووووووووووووووووووو بیاااااااا که مرحله دوم رو گذاشتمممم

پاسخ:باشه حتما ولی ادرس وبت رو ندارم


غزاله
ساعت15:38---28 خرداد 1393
سلام نازنین جون دیدی اومدم وبت .
کارت عالیه واقعا وب خوبی داری
پاسخ:ممنون غزاله جونم


parya
ساعت17:51---20 خرداد 1393
سلام وب خوبی داری
به منم سربزن
پاسخ:ادرس وبت؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ یک شنبه 18 خرداد 1398برچسب:,سـاعت 21:39 نويسنده نازنین
miss-o